Yesterday

Matchen igår mot älvsjö gick riktigt dåligt faktiskt trots att vi vann med 3-1. Mennn när vi knappt har spelare så kan man inte klaga, vinst som vinst. Börja ledsna lite på det faktiskt. Det är samma spelare som kör alla matcher.. sådär lagom slitit när man har 1-3 matcher varje vecka. 
 
Aja efteråt blev det lite stress. Kastade i mig maten och skyndade mig in i duschen för att hinna till en i min klass. Blev klar snabbare än vad jag brukar bli när jag ska till skolan... och då duschar jag inte ens innan! Sjukt. Mötte upp en tjej i min klass och sen irrade vi runt någonstans i ängby ett tag innan vi hittade rätt. Blev lite chillkrök med de från klassen plus ett fåtal övriga. Och ramlade väll in här hemma runt halv 4 tiden och somnade på tre röda. 

Idag gör jag inte mycket för världen, spelar zombies vs plants och degar runt om inte i soffan så i sängen. Men ska försöka hinna med att plugga lite senare. Ska nog ta en liten promenad också faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0