The camera must love me

Hellou fellows, här sitter jag och bloggar samt sjunger när jag istället har massa plugg att ta mig igenom. Matte, sam och privatjuridik tills imorgon, stabilt. Nej inte alls bra. Men det löser sig, nog.

Idag var det i alla fall skolfotografering, men vet ni vad? Det var sista lektionen. Sen NÄR har man fotografering sista lektionen? Då har man ju liksom redan hunnit bli så ful man möjligtvis kan, vilket inte direkt underlättar när man aldrig blir bra på skolfoton. Men men, what to do liksom. Försov mig dessutom en timme när jag nu faktiskt påriktigt behövde tid att fixa till mig! Typical-Natalie-moments. Jag klarade mig i alla fall helt ok, kom bara 5 minuter försent till första lektionen 8:15 när jag vaknade klockan 7! Rätt nöjd över den prestationen - JA.

Sen när jag kom hem åkte vi strax efter (lol nej typ 1,5h senare) det till sollentuna och förnyade våra pass. Jag fixade även nytt Id-kort. Äntligen. Efter att varit utan i typ.. dryga året nu. Tror jag tappade det förra sommaren. Men nu är det löst i alla fall! Blev brutalt fula bilder fast det hör väll till, har någon en snygg pass-bild? Haha. Aja två photoshoots in one day. The camera must love me. lol xd. Nej nu ska jag faktiskt försöka ta tag i något plugg i alla fall.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0