September och söndag

Nu kan man väll säga att sommaren är slut, eller? September, ja det känns som höst. Fy vad deprimerande egentligen..

How ever, startade dagen med lite Ben and Jerry's till frukost. Mmmmm. Sen åkte jag till stan med Amanda, hittade en vinterjacka som ja blev sugen på men jag tror inte mamma blir så glad på mig om ja skulle köpa ytterligare en. Så den karamellen får jag suga på, märkte dessutom att över halva lönen gått åt, seriöst... Vart?!?! Lite ångest. Apropå ångest ingen söndagsångest, måndagar är återigen skönaste dagen på veckan. YES!! Skönt med mjukstart.


Kommentarer
Postat av: Ungponnyer.se - Sveriges största unghästblogg!

Gott! Allt bra?

2013-09-02 @ 08:06:31
URL: http://ungponnyer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0