Kill me slowly

Hej på er. Anledningen till att uppdateringen är rent ut av värdelös är väll för att orken tryter. Sen så har jag inte riktigt tid till att sitta vid datorn under vardagarna. Igår tillexempel, som det partyanimalet jag är, somnade jag när jag kom hem i 3 timmar. Alltså va?

Aja, det ända intressanta jag kommer på sedan senaste gången jag bloggade är väll att jag övningskört för tredje gången. Observera endast på en parkering. Sen så i... torsdags fick pappa för sig att vi skulle åka till Lunda och övningsköra. Alltså industirområde utan (endast övningskörningsskyltar) bilar. Och sen så körde jag hem därifrån i vanliga trafiken, höll på att skita ner mig samtidig som de var hur kul som helst. Snacka om livning-on-the-edge-feeling. Men vi överlevde (trots att jag höll på att köra in i garaget) utan ett enda kärringstopp! 

Nyss har det monterats en hylla ska visa senare, blev rätt bra faktiskt mihih. Match på schemat ikväll, Wii-tothefucking-hooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0