Galet ovärd dag

Igår åkte jag hem efter skolan och bakade kladdkaka innan mina fina vänner kom till mig. Hade lite att catcha upp och smällde i oss en hel kladdkaka och glass + typ 2 liter jordgubbar. 

Hur som eftersom det är a-wecka på bromma gymnasium så har man aktiviteter ute på skolgården (igår och idag) och igår var det så onödigt att vara där så det fanns inte. Därför kände jag imorse att de inte var någon idé att stressa eftersom att ingen var där och tog närvaro över huvud taget och inte var det speciellt lockande aktiviteter heller. Så jag åkte med pappa hela vägen dit vid 10, var där i ca 30 minuter innan jag insåg att engelskan var inställd och alltså bara hade spanska. Men vi snackade med läraren och fick hemuppgifter så jag åkte hem igen vid 11.

Var världens bästa syster och köpte med mig subway hem till mig och min storebror. Sen har jag tagit mig igenom spanskan, gjort klart någon halvt flummig svenska uppgift om helvetet och sen ska jag antingen försöka läsa eller om jag kanske möjligtvis (ytterst tveksamt) orkar att ge mig in på samhällsuppgiften...

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Gott!

2013-11-16 @ 20:31:29
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Hanna

Gott! :)

2014-01-12 @ 16:48:14
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0