I gotta say mmm

Vinnare av sanktan 2013, stukad fot, röntgen, höstlov och högskoleprov. Sammanfattar denna höst hittills. 

Jag ska inte klaga, livet är fan bra nu. Det är det. Trots att jag kanske kunde gjort bättre ifrån mig på spanskaprovet och högskoleprovet men nej, jag ska inte klaga. Nu ska jag bara bli tillräckligt stabil i foten så att jag kan börja träna. Jag avslutade även helgen med att rensa ur garderoben lite så jag kände mig lagom duktig igår!

Förstår dock inte varför det är ca 5-7 personer som tittar in hit varenda dag fortfarande? Jag menar, tröttnar ni inte? Och så skriver jag nu och väcker det där lilla hoppet i er om att ni kan fortsätta titta in här för fler inlägg inom de kommande veckorna. Men nja, jag vet inte. Det känns bara som att det tar upp så mycket tid. Det blir liksom ytterligare en sak på agendan som ska göras, inte för att jag gör så mycket om dagarna men ändå. Äej jag vet inte. En liten del av mig vill faktiskt, det är kul ibland, men så är det så mycket som talar emot också. 

Återgår till mitt desperate housewives tittande, have a nice time fellas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0