Summertime

Fick Sophia att börja blogga på ett villkor, att jag också skulle börja igen. Sååå gör väll ett halvhjärtat försök såhär nu under sommaren, troligtvis lär det inte uppdateras speciellt mycket men men. Dagarna spenderas på landet genom att försöka bli en liten pepparkaka och fylla kroppen med D-vitaminer. Förstnämnda går inte speciellt bra, jag blir gul. Likeachineeese. Är hemma över helgen för ett avbrott från landet och sen åker jag tillbaka i 2 veckor.

Snart är sommarlovet slut och jag börjar 2an, detta sommarlov har gått lika snabbt som hela första året. Kan inte ens förstå att jag börjar i 2an, påbörjar mitt NÄST SISTA halv-obligatoriska år i skolan! Sinnessjukt hur snabbt allt gått. Men nu njuter jag och hoppas att mitt andra år går lika snabbt som det första. Tagga nollning 97:or!

Aja då var detta gjort, något comeback-aktigt inlägg och kan därmed återgå till att klia på mitt bett (troligtvis av en myggfan) under foten, sjukt härligt. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0