Alltså kill me plzz

Herregud vad hemst det här är. Mitt schema bara dalar utför, sämre och sämre ju mer dom gör om det! Och sen måste jag byta en kurs för fan i helvete att jag tänker gå Aktiekunskap. Det var verkligen INTE vad jag hade förväntat mig och klassen består utav 30 killar (var av typ 25st går i 3an) och 6 tjejer. Are you fucking kiddin me. Hoppas på att marknadsföring är bättre imorgon, första lektionen, annars kan ju början av 2an bara gå och ta sig i röven eller nått. 

Aja första dagen är över, fortsätter inte bättre än att jag måste på träning om 30 minuter. Men jag överlevde i alla fall (med nöd och näppe) och har redan tröstätit nästan en hel chokladkaka. Ja en hel, VAD. Killertime imorgon... 8:15 YES! Vad taggad. Haha fuckit döda mig bara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0