Surprise surprise

Here I am. Har egentligen inte mycket att säga skriva. Större delar av min tid tas upp av skola (extra lektioner och tidiga mornar) samt alla nationellaprov som man mentalt ska förbereda sig för. Sen har ju fotbollssäsongen dragit igång så mina helger och kvällar består av träningar och matcher. My life is from now on ruined. 

Lite good news nu då: Svenska nationella proven är äntligen över! Känns som en medelmåttig prestation av mig men men. Har hittat den vita bikini underdelen, samt köpt de vita ballerina skorna som jag skrev om tidigare, mina converse kom igår (äntligen!!) så hämtade dem idag, jag fick sommarjobb dock inne i stan - fråga inte hur.. men cash som cash det får duga! Köpt en ny supermysig stor stickad vit tröja idag, fredag imorgon!!!!!!!

På återseende ni som fortfarande tittar in! Ciao bellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0