Just my luck..

Najs.. firar min valborg i sängen tillsammans med lite näsdukar, fan vilken jävla kväll ja kommer ha! Planen var att åka till Uppsala och fira valborg ikväll och sova där. Och så för första gången hade allting löst sig helt och hållet. Vad fan händer då? Jo jag går och får feber, sjuklig halsont och huvudvärk samt världens vattenfall av snor i näsan. Kan livet bli bättre än såhär? Igår i skolan var allting som vanlig och sen så igårkväll hade jag ganska  ont i halsen men trodde det var halsbränna och inatt kunde jag inte sova för att jag hade så ont och inte kunde svälja. 03:30 vaknade jag och var tvungen att gå upp och snyta mig + dricka vatten. Går till skolan och har ändå förhoppningar om att jag ska klara va kvällen men ju längre jag är i skolan desto mer märker jag att huvudvärk börjar trycka på och näsan bara rinner och jag mår alltmänt skit. Asså vem, VEM PÅ HELA JÄVLA JORDKLOTET HÄNDER DETTA OM INTE MIG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0