Andra försöket


Gör ett nytt försök med detta inlägg. Vill bli av med dessa Superman converse, ser exakt ut som på bilderna ovan, vanliga mörkblå converse, serietyg innuti och ett superman märke på utsidan av foten och conversemärket på insidan. Converse storlek 5 som motsvarar en vanlig 38. Endast använda någon enstaka gång, max 2. De är lite för stora för mig + att jag helt enkelt känner att jag inte använder dem. Inköpta i London under hösten 2011.

Om någon skulle vara intresserad hör av er antingen via mejl [email protected] eller min kik natalieholm så kan vi diskutera ett rimligt pris. Öppen för alla möjliga förslag om någon skulle vilja ha dem.

Kommentarer
Postat av: liborius

fel strl tyvärr...hoppas du får sålt dom:)

2013-05-15 @ 22:36:27
URL: http://liborius.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg!

2013-06-29 @ 10:39:01
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0