All in för fotografering

Har varit så duktig idag. Efter skolan så läste jag igenom företagsekonomin och sen kom Sophia hem och då pluggade vi matte tillsammans. Skönt att ha lite gjort faktiskt!

Sen efter maten drog jag och pappa ut på en timmes promenad med massa snack om allt möjligt, började vid fotboll och slutade i hur han och mamma träffats. Sen har jag, hör och häpna, även hunnit med att handtvätta två par linnen.

Nu är jag i full gång med att slipa till mitt yttre. Har hårinpackningen i håret och ansiktsmasken på. All in inför imorgon alltså.. Skolfotografering it is! Haha nä men hoppas på en bra hårdag och att jag inte ser ut som ett groteskt monster.. Pieezzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0