Haha alltså hej

Watcha doin here? Har ingen ork att blogga, as you may have noticed, har inte tid. För det har varit fotboll VARJE helg konstant nu under hela september. De är äntligen slut, bara några få slutspelsmatcher kvar. Men vet ni vad? Vi blev etta i division 1, bästa av dom bästa, rätt ballt ändå. Detta är alltså min första lediga helg från fotbollen.

Den har hittills spenderats med att läsa en lite halvt snuskig svenska bok. Har boksamtal på tisdag och har 2/3 delar kvar. YES! Dessutom mitt första prov på torsdag i spanska och jag kan bara inte förstå när och hur man använder alla jävla olika grammatikdelar som finns i spanska språket. Så gårdagens utgång får räcka för denna helgen, som förövrigt inte var den bästa menmen var där för att gratta Filip som fyllde år i torsdags. 

Nu ska jag gå ner och fråga när det blir mat, kanske äta en kanelbulle och sen läsa mer ur bokfan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra?

2013-10-17 @ 14:41:52
URL: http://fames.se/barasandrras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0