Feberfri


Feberfri idag men min näsa rinner fortfarande och hostan blir typ bara värre dag för dag. Livet är väll bra najs. Måste dessutom ta mig till skolan imorgon för att göra engelska nationella skriftliga, känner redan nu hur mycket jag kommer sitta och störa alla med mina snörvlingar och mitt hostande varannan minut. Eftersom mitt huvud är fyllt av snor så är det sånt som händer. Jaja, synd för mina classmates helt enkelt...

Idag har jag sysselsatt mig med att måla naglarna, vilket är ett heldagsjobb. Fyfan trokar ju aldrig! I can show you some other time tho. Nu ska jag kolla på ett av de roligaste One Tree Hill avsnitten, dagen efter Brookes bachelorette. Tjao bellos.

Kommentarer
Postat av: Linn

härligt att vara på bättrningsvägen :)

2013-05-02 @ 16:50:26
URL: http://jonssonl.blogg.se
Postat av: Paulicious ♡

Jättefin blogg!
Titta gärna in min nystartade blogg och tyck till, kram :)

2013-05-09 @ 19:18:01
URL: http://paulicious.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0