Black all around


Blev 5 minuter försenad till matten då både bussen var 5 minuter sen och tunnelbanan var 2 minuter sen. Tog mig igenom matten som faktiskt gick helt okej, känns inte så tungt att ha ett pass på 2h när man får en 20 minuters rast mellan. Efter det hade vi bara en kort mentorstid sen slutade vi. Ledig nästa måndag pågrund av utvecklingssamtalen också, hur skönt?!
Blev helsvart idag och så kände jag för att inviga mina nya armband tre av fyra använde jag. Orkade däremot inte göra något åt mitt lockiga hår som blivit när jag sov med blött inatt så blev bara en toffs istället för att försöka få det helt rakt.

Nu tänkte jag ta tag i pluggandet, trots allt prov imorgon. Men företagsekonomi brukar inte vara så svårt gäller mest att klara övningsprovet så fixar man vanliga provet, i stort sätt samma frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0