Här kan jag stanna hela dagen...


Tog mig friheten att ta en sovmorgon idag. Hoppade över matten på morgonen 8:30 och sen var Spanska lektionen inställd så jag börjar efter lunch. Så nu börjar jag 12:10 och jag är redan klar ska bara klä på mig, tänkte även läsa historia läxan innan jag börjar röra mig mot skolan. Så tills dess ska jag ligga i sängen och mysa ett tag. Lite onsdagslyx..

Är så himla skoltrött så det känns på gränsfall att jag går till skolan varje morgon nu för tiden. Trött på livet också för den delen. Igår ville jag bara hem, lägga mig i sängen och dö ett tag. Sommarlovet känns väldigt behövande just nu bara 125 dagar kvar! Däermot bara 12 skoldagar kvar till sportlov, underbart!

Kommentarer
Postat av: Emelie -Tävling på bloggen-

skönt med sovmorgon ibland :)

2013-02-06 @ 20:21:27
URL: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0