This week fast forward

Lite lam uppdatering men har bara inte tagit mig tiden, eller ens orkat.
Kör en liten catch-up här då.. Matchen i måndags vann vi i alla fall med 6-1 eller så.

I tisdags övningskörde jag för andra gången! Åååh asså jag tycker det är så kul, även fast det blir lite kärringstopp här och var men jag är ju en super rookie så det får tålas! Men påbörjade växlingar då, får lite hjärnsläpp då och då, så mycket man ska hålla koll på. Starta, hitta dragläge, gasa, koppling, växla, gasa, koppling, växla ner, bromsa, koppling, stanna. osvosvosv.. Och det måste ju gå så jävla snabbt också!

Igår strotsade jag och mamma omkring lite överallt. Ikea, rusta, jysk, mio samt coop. Jag fick med mig lite nytt som ska stå på en ny hylla men den har inte kommit upp ännu så visar när det är klart!

Jaja idag, vad har jag gjort idag. Inte det minstaste lilla. Var i skolan 13:20 för en endaste vek lektion. Spanska dessutom. Jaja sen åkte jag hem och var jättesugen på något, bytte om och gick dit senare. Köpte munkar och jeeeez vad gott det var, amen! (kände verkligen hur jag fick till tumblr bilden) Sen har jag legat i sängen hela dagen. Får ej vara på nedervåningen ikväll, mamma har tantmiddag, dock ska jag nog gå ner och snika åt mig lite efterrätt snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0