Positiv inställning

Den här dagen känns bara bajs. Seriöst hur dåliga första-dag får man ha? Egentligen har inte jättemycket varit fel, har bara haft en jobbig dag och känner mig sjukt deppig utan anledning. Vad hände med den positiva inställningen jag skulle ha? Sket sig första dagen. Way to go Natalie... way to go. Kommer inte in på SL heller så kan inte registrera mitt busskort. Lär väll tappa bort det imorgon bara för det. Ja, för det skulle vara Sånt. Som. Bara. Händer. Mig.

För sån är jag. Lyckas med omöjliga saker (pik - Amanda) Dom kallar mig bra men jag venne. Ska fan gå och lägga mig nu. Så denna dag någon gång tar slut. Herregud, får man bli mer patetisk? Herrå.
Ska vara på bättre humör imorgon...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi överlever boo

2013-08-22 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0