Man vet att skolan har börjat..

Efter min första lektion imorse så gick jag till schemaläggaren och tog bort aktiekunskapen från mitt schema. Och enligt honom så behövde jag inte lägga till en annan för att det räckte med en kurs i tvåan eftersom att det är det jobbigaste och svåraste året enligt alla. Sen blev jag tvungen att byta spanska grupp också för att undvika en typ 2h lång håltimme innan sista lektionen på torsdagar. Så nu helt plötsligt är mitt schema as najs. Dock har jag ju då marknadsföring endast med ett gäng killar men w/e. Jag tar den smällen. 

Kom hem och hade värsta fredags-känslan. Men nej. Det är måndag, hela veckan kvar.. Så jag satte i mig resterande av B&J's som blev över igår. Såååå gott!! Sen efter det kände jag bara hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Så jag somnade i 2 timmar. Man vet att skolan har börjat när man tar 2h långa powernaps... och då är det ändå måndag, borde jag inte vara utvilad efter helgen???

Aja dags att byta om... fick reda på igårkväll innan jag somnade att jag hade match idag. 20:30, taggaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0