Last day of freedom

Sista dagen av sommarlovet, carpe diem. Nej vet ni vad, jag ska. Trumvirvel...  stryka tvätten och ikväll ska jag spela en jävla match i djursholm. Nejnejnej. Vill inte. Orkar inte. Det ända positiva är väll att jag kanske tröttar ut mig så jag får lättare att somna sådär sista dagen på sommarlovet.. 

Helt sjukt att det tar slut imorgon. Det har gått snabbt, verkligen snabbaste sommarlovet jag varit med om. Förmodligen för att jag spenderade de 3 första veckorna jobbandes. Men nu gäller det alltså. Tillbaka till vardagsstress, läxor och prov, klädångest, tidiga mornar och trötta eftermiddagar. MEN, jag ska försöka vara positiv, jag har tagit två individuella kurser detta år istället för en så att jag ska få det lättare i trean. Jag ska förihelvete kämpa lite det här året. Ettan gick jag ut med riktigt medelmåttiga betyg (vad jag tror har inte sett dem än) så ska i alla fall försöka bli lite bättre det här året. Planera mer.

Kliché jag vet, för man börjar alltid såhär, positivt och man ska satsa men i slutet av året skiter man ändå i allt. Men for real, jag har bara 2 år kvar sen ska jag leva på dom här betygen. Räcker inte med medelmåttigt då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0