Blondie it is

Tog en snabbis förbi vällingby idag som sagt. Jag lämnade in min väska hos skräddaren så nu går den äntligen att använda igen! Tog bara en halvtimme så fattar inte varför jag inte gjort det tidigare! Fick även med mig en tröja som jag dock tror jag ska byta till en storlek mindre + hårfärg! 

Så när jag kom hem bytte jag om och gick till Sophia och så satte vi igång. Dryga 1,5 timme senare satt färgen i (btw tack för hjälpen babe) Just nu känner jag mig superblond, dock har det har inte riktigt torkat ännu så jag tar en bild senare eventuellt imorgon för att ljuset på båda bilderna ska bli lika. 

Nu ska jag försöka få till någon slags bena och sen är det dags att byta om för träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0