Driving me crazy


Hola guapos! Sitter i sängen i min mysiga tröja jag köpte igår. Skulle egentligen gå till 14:40 idag men vår engelska lärare var fortfarande sjuk så den blev inställd vilket resulterade i en cirkus 3h håltimme och därmed blev svenskan också inställd för att kompensera lite med alla tidiga mornar och nationella prov. Prisa Bromma.
Hur skönt? - Superskönt!

Aja tänkte ta tag i det här igen. Hörde jag ett litet jubel? Inte? Kanske ett litet lyckorus? Asså vet inte vad felet är med mig.. Men ja, jag ska faktiskt börja svara på era frågor från frågestunden! (kommer egentligen inte göra det men vill bara att ni ska tro det som förut) Såg ni att alla tre ord började på frå? Nu gjorde ni i alla fall det.

Till Sophia och Sara: Sluta förstöra era spotifylistor med alla jävla Michael Bublé låtar!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vart är tröjan ifrån fina du? :)

2013-04-27 @ 11:12:14
URL: http://jag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0